Az Electronic Banking Ügyfélprogram lényege, hogy a rendszerbe kapcsolt ügyfél egy PC-vel közönséges telefonvonalon keresztül a munkahelyéről, vagy otthonából adhat megbízásokat a banknak, és rendelkezhet a saját számlái felett.

Az Electra ügyfélprogram segítségével az ügyfél percek alatt végrehajthatja banki műveleteit, vagy hozzájuthat a bank által szolgáltatott információhoz.

 

Az ügyfél-bank kapcsolatban csökkennek az ügyfél kényelmetlenségei azzal, hogy megtakarítja magának az utazást a bankfiókig, a parkolást és az esetleges sorban állást a bank ügyfélszolgálatán. Még fontosabb a gyorsaság: az ügyfél mindig a legfrissebb adatokat kapja meg, így azonnal tudomást szerezhet a számlájára érkezett átutalásokról, a pillanatnyi banki árfolyamokról, a kamatokról stb.

 

A rendszer kifejlesztésekor igen nagy gondot fordítottunk az adatvédelemre. A vonalon küldött információ titkosított, értelmes időn belül gyakorlatilag megfejthetetlen.

 

 

Az Electra rendszert csak azok tudják használni:

 

  • akik erre szerződést kötnek a bankkal,
  • akiknek ezáltal érvényes ügyfélkódjuk van,
  • akiknek a szerződésben rögzítetteknek megfelelően az Electra rendszerben lekérdezési, ill. aláírási jogaik vannak,
  • akik rendelkeznek az Electra ügyfélprogramnak a számukra elkészített példányával,
  • akik birtokában vannak a szükséges jelszavaknak.

 

 

Az Electra rendszerben az alábbi pénzforgalmi megbízások. kezdeményezhetők:

 

  • Forint átutalási megbízás (egyszerű és csoportos)
  • Deviza átutalási megbízás (forint- és devizaszámláról)
  • Devizaátvezetési megbízás
  • Betétlekötés (forint-és devizaszámláról)
  • Betétlekötés módosítása
  • Betétfelmondás
  • Beszedési megbízás indítása (non-clearing)
  • azonnali beszedési megbízás,
  • határidős beszedési megbízás,
  • csoportos beszedési megbízás

 

 

A számlavezetési kondíciókat a Hirdetmény tartalmazza.

 

Belépés


Kapcsolódó dokumentumok: